אם בעבר רוב הלקוחות למקצועות היופי הגיעו בעיקר באמצעות המלצות “מפה לאוזן”, הרי שהיום האמצעי העיקרי לגיוס לקוחות חדשות הוא המדיה החברתית. מעבר לעובדה שעל מניקוריסטית שרוצה לעסוק בתחום לטווח הארוך לדעת לעשות מניקור טוב, מושקע ואיכותי, עליה גם לפתח כישורי צילום ועיצוב!
בפוסט הזה אני רוצה לעזור לך בכל הנוגע לצילום ובחירת תנוחות ידיים שמחמיאות לפרסום העבודות שלך. נתחיל בדוגמאות לתנוחות ידיים שאינן מחמיאות לציפורניים, ולכן לא מומלץ לצלם אותן כך:
ועכשיו נעבור לדוגמאות של תנוחות יד, שמאוד מחמיאות לציפורניים!
שימי לב לשוני בין התנוחות שמחמיאות ושאינן מחמיאות והקפידי על ארבעת הכללים הבאים:
מקווה שעזרתי,
בהצלחה!
גולדי.